Friday 14 June 2013

Mahu S.H.I.F.T ?

apa itu S.H.I.F.T
Switching Meransang isyarat kekenyangan
Tahap 1 - Menggalakkan rasa kekenyangan
Heightening - Meningkatkan dan melanjutkan rasa kenyang untuk tempoh lebih lama
Tahap 2 - Melanjutkan tempoh kekenyangan
Increasing Menambahkan pemecahan lemak dan pembebasan tenaga
Tahap 3 - Mempercepatkan pembakaran lemak visera
Facilitating Memudahkan pengetonan otot
Tahap 4 - Meningkatan pengetonan otot
Transforming - Mentransformasi tubuh kepada metabolisme yang seimbang
Tahap 5 - Mengimbangkan kembali metabolisme semula jadi tubuh yang sihat

Program Pengurusan Berat Badan S.H.I.F.T SSSOLUTION 2
Sesuai untuk :

- Individu yang mementingkan kelangsingan
- Individu terlebih berat dan obes
- Golongan dewasa yang semakin meningkat usia (>25 tahun)
- Wanita yang merancang untuk mengandung
- Mereka yang mempunyai tanda-tanda sindrom metabolik
- Individu yang kurang aktif (Sedentari)


c.a.t.a.t.a.n z.h.u.l.i.a.n.a

Saya mahu SHIFT. Berat saya pada 3hb June 2013 adalah 71.7kg. Kalau ikut BMI saya 31.0 tu dah dalam kategori Obes II..Oh tidak....saya kena dapatkan BMI yang normal. Maka mulai 4hb June 2013 saya telah melancarkan misi menurunkan berat badan. Saya masih makan seperti biasa, cuma kuantiti hidangan saya makin berkurang. Ini kerana SSSolution 2 menyediakan kawalan 'suis kekenyangan" semula jadi unik yang bertindak dengan selamat bagi mencetuskan rasa kekenyangan seakan baru sahaja menikmati hidangan makanan. Rasa sebegini mengurangkan keinginan tubuh anda untuk makan lagi kerana ia 'memperdaya' tubuh anda bahawa ia sudah kenyang.



No comments:

Post a Comment