Wednesday 24 April 2013

NT2007 - Royalmix KP Complex



Rumusan soya unik ROYALMIX KP COMPLEX yang dihasilkan khusus untuk orang dewasa ini mengandungi kalsium, lecithin, bakteria baik serta pelbagai nutrien penting. Ia bukan sahaja menolong memelihara kesihatan tulang, ia juga menyokong penyelenggaraan tubuh dan minda yang sihat dan cergas. ROYALMIX KP COMPLEX menawarkan formulasi minuman yang lazat, berkhasiat dan menyelerakan serta sesuai sebagai minuman harian yang boleh diminum pada sebarang masa, siang atau malam kerana kandungan nutrisinya mudah diserap oleh tubuh demi kesan yang menakjubkan. ROYALMIX KP COMPLEX dengan kandungan tinggi nutriennya seperti kacang soya, fruktosa, lecithin soya, serbuk madu, inulin, kalsium sitrat, debunga lebah, asid askorbik, jeli raja, Bifidobakteria Longum dan Laktobasilus Asidophilus menawarkan formulasi istimewa dan berkhasiat yang amat bermanfaat untuk kecergasan harian.



C.a.t.a.t.a.n  Z.h.u.l.i.a.n.a

Sebelum ini saya beri anak saya adilah ROYALMIX BD COMPLEX yang khusus untuk kanak-kanak, tetapi dia tak suka. Bila upline saya sarankan supaya saya beri anak saya ROYALMIX KP COMPLEX, alhamdulillah dia suka pula. Pagi tadi sebagai sarapan sebelum ke sekolah saya bancuhkan 1 sachet ROYALMIX KP COMPLEX untuk di makan bersama cereal. 

No comments:

Post a Comment