Tuesday 30 April 2013

NT 2019 COLOSKIM


CAMPURAN SUSU SKIM DAN KOLOSTRUM COLOSKIM
Sistem imun kita disamakan dengan “benteng dalaman” yang membantu tubuh menghalang “penyerang” seperti bakteria, mikrob, alergen, virus, dll untuk kesihatan dan kesejahteraan lebih baik. Sistem imun yang kurang aktif adalah lemah terhadap pelbagai penyakit, bahkan mungkin tidak mampu menghadapi serangan jangkitan yang sedikit. Sebaliknya, sistem imun yang terlampau aktif mungkin akan tersalah tafsir kehadiran zarah tidak merbahaya sebagai gangguan, lantas menyebabkan tindakbalas yang menjengkelkan, atau alahan yang membawa maut. Oleh yang demikian, bukan sahaja penting bagi kita memupuk sistem imun, bahkan sama pentingnya untuk kita mengekalkan keseimbangannya bagi menikmati kesejateraan menyeluruh. Sistem imun yang seimbang melindungi tubuh anda secara semula jadi dengan tindak balas yang betul bagi mengekalkan kesihatan terbaik.

CAMPURAN SUSU SKIM DAN KOLOSTRUM COLOSKIM ZHULIAN diformulasi khas tidak hanya bagi merangsang sistem imun yang kurang aktif tetapi juga bagi membantu mengawalatur sistem imun yang terlampau aktif. Ia adalah minuman kolostrum premium yang hanya menggunakan peptida kolostrum yang berasal daripada sumber bebas-antibiotik dengan menggunaan teknologi terkini bagi mengekalkan nilai khasiat kandungan kolostrum. Lebih dari sekadar minuman yang lazat, minuman COLOSKIM yang sangat berkhasiat, termasuk pelbagai faktor imun dan faktor pertumbuhan aktif, terutamanya Polipeptida Kaya-Prolin (PRP) yang bertindak sebagai modulator imun bagi mengawalatur sistem imun serta pertumbuhan dan perkembangan tubuh yang sihat melalui Faktor ABCD! Selain kebaikan kesihatan yang dinyatakan, pengambilanCOLOSKIM juga menawarkan serangkaian fungsi kesihatan penting termasuklah fungsi penyembuhan dan pemudaan serta memberikan asimilasi nutrien yang lebih baik.COLOSKIM adalah suplemen nutrisi ideal untuk semua peringkat umur, terutama sekali bagi mereka yang mempunyai sistem imun yang lemah.

Coloskim untuk siapa?

(a) Jika melawat pesakit di hospital biasanya kita membawa buah (buah tangan). Tujuannya untuk mempercepat penyembuhan, tetapi buah tidak mampu lakukan apa-apa. Sekarang, gantikan buah dengan Coloskim jika melawat orang sakit. Sebarang penyakit bermanfaat dengan Coloskim. Masih tiada idea? Lawat saja wad di hospital:
  • pesakit kencing manis perlu penyembuhan luka, penghasilan sel penghasil insulin
  • pesakit asma perlu anti-radang
  • yang lumpuh perlu dikuatkan antibodi dan tulang
  • yang uzur perlukan kekuatan sistem imun
  • yang terlalu kerap mengambil ubat perlu lindungi usus dari kecederaan dan peradangan dll...
(b) Yang tak sakit pun bermanfaat juga. Yang nak cantik, ia mempercepat pertumbuhan sel kulit baru. Yang nak cerdik ia menambah sel otak baru, yang nak subur ia menambah sperma, yang perlu tenaga ia menambah otot...

(c) Yang membezakan Coloskim dengan produk Colostrum ialah: PRP (proline rich polypeptides) dan kandungan lemak yang hampir kosong (zero lipid or fat or cholesterol). PRP mengimbangi sistem imun, supaya aktif tetapi tidak hiper.

Bukan untuk siapa, tetapi untuk apa. Untuk kesejahteraan.


No comments:

Post a Comment