Wednesday 3 April 2013

100 Soal Jawab Berkaitan B'young - Part 1

1. Mengapakah saya perlu makan B'Young?

Akibat dari kemajuan tamadun manusia hari ini, maka pencemaran 3 unsur penting yang diperlukan oleh manusia untuk terus hidup iaitu udara, air dan makanan memang tidak dapat dielakkan.Tambahan lagi cara hidup manusia yang tidak teratur, diet atau pemakanan yang tidak seimbang serta tekanan jiwa yang kian tinggi, telah menyebabkan terkumpulnya begitu banyak toksin dalam badan sehingga terjadinya penuaan pramatang pada organ-organ manusia, justeru itu kesihatan kian terancam dan tempoh hayat juga disingkatkan.

Fomulasi B’Young terdiri dari lebih daripada 60 jenis sayur-sayuran dan buah-buahan, mengandungi segala nutrien, vitamin serta mineral yang diperlukan oleh manusia. Pemakanan manusia zaman ini lebih cenderung kepada citarasa individu, keseimbangan khasiat jarang-jarang diberikan penekanan. Oleh itu, kita tidak mungkin dapat memperolehi semua zat-zat yang tertandung dalam formula B'Young menerusi diet harian kita. 

Formula B'Young membantu badan menyingkirkan toksin, menyalaras serla memulihkan organ-organ, sistem-sistem, darah serta sel-seldalam badan kita, memulihkan keadaan badan supaya lebih muda dan sihat, mempertingkatkan kecergasan dan ketahanan, melambatkan proses penuaan serta melanjutkan tempoh hayat.

Panjang umur, tubuh badan yang cerqas serta sihat, keadaan luaran dan dalaman yang muda merupakan impian setiap individu. Oleh itu, formula B'Young adalah keperluan setiap orang. Demi masa depan anda, demi keluarga anda yang disayangi, demi generasi anda yang seterusnya, anda harus mula mengambil B'Young.


2. Adakah B'Young sesuai dimakan oleh orang yang sakit?

Formula B'Young boleh menyelaras, memulihkan organ-organ dalam tubuh, memperkuatkan sistem imun dan amat berfeadah kepada orang yang sakit. Oleh itu, mereka amat sesuai memakan B'Young.


3. Adakah B'Young bercanggah dengan ubat-ubatan tradisional atau dari farmasi?

Ketika orang sedang sakit, dia juga perlu makan nasi, sayur, buah-buahan atau vitamin dan sebagainya. Disebabkan B'Young diperbuat daripada sayur-sayuran dan buah-buahan, ia tidak berbeza dengan sayur-sayuran dan buah-buahan yang biasa. B'Young adalah makanan dan bukannya ubat, ia tidak bercanggah dengan ubat-ubatan yang lain, tidak kira ubat cina atau ubat dari farmasi, mereka boleh dimakan secara serentak.


4. Adakah B'Young sesuai dimakan oleh wanita yang hamil?

Jika wanita hamil digalakkan untuk makan lebih banyak sayur-sayuran dan buah-buahan, maka ia juga sesuai mengambil B'Young. Namun, sebelum makan B'Young anda perlu mendapatkan nasihat doktor anda.


5. Adakah B'Young sesuai dimakan oleh wanita yang baru melahirkan anak?

Wanita yang baru melahirkan anak memerlukan lebih banyak khasiat untuk memulihkan kesihatan. B'Young mempunyai kandungan zat makanan yang amat tinggi maka merupakan pilihan yang amat bijak.


6. Adakah B'Young sesuai dimakan oleh orang yang baru menjalani pembedahan?

Orang yang baru menjalani pembedahan selalunya lemah, memerlukan makanan yang lebih berkhasiat untuk memulihkan tenaga badan, B'Young adalah pilihan yang baik sekali.


7. Adakah B'Young sesuai dimakan oleh orang yang alah (alergi) terhadap ubat-ubatan?

B'Young bukannya ubat, oleh itu tidak mempunyai sebarang kesan ke atas orang yang alah terhadap ubat-ubatan tertentu.


8. Saya amat sihat dan jarang-jarang sakit, perlukah saya makan B'Young?

Sekiranya seseorang itu pergi ke hospital untuk menjalani pemeriksaan kesihatan kernudian diberitahu oleh doktor bahwa dia telah menghidapi sakit jantung, tinggi kolesterol.dan glukosa dalam darah, mengalami hypernuricaemia dan lain-lain, adakah ini bermakna dia menghidapi semua penyakit tersebut baru satu hari sebelum hari itu?. Tentulah tidak.

Pada hakikatnya, punca penyakit tersebut adalah dari tabiat pemakanannya yang tidak seimbang, cara hidup yang tidak teratur pada masa dahulu, lama kelamaan mengakibatkan penyakit. Cuma telah didiagnosis atau disahkan oleh doktor pada hari itu.

Jika dia tidak mengetahui dirinya telah menghidapi penyakit lalu tidak mengubatinya pada peringkat awal, ada kemungkinan suatu hari dia tiba-tiba diserang sakit jantung dan terus meninggal dunia. Dengan lain perkataan, orang yang kelihatan sihat secara luaran, tidak bermakna badan adalah 100% sihat. Mungkin terpendam banyak penyakit.di dalam.

Jika orang yang sihat juga mengambil langkah yang sewajarnya untuk memasti kesihatan yang dimilikinya akan berterusan dia tidak perlu risau tentang masalah kesihatan pada masa depan kelak. Mencegah lebih baik daripada mengubati. Jangan tunggu sampai keadaan menjadi teruk baru ingin mencari ubat. Makanlah B'Young mulai hari ini demi mengelakkan penuaan pra-matang serta penyakit-penyakit yang mengancam kesihatan anda.


9. Saya tidak perlu B'Young kerana saya tidak pernah takut untuk menghadapi ajal.

Jika kita boleh menemui ajal kita dalam keadaan yang aman, kematian memang tidak menakutkan. Namun, jika kita pergi ke hospital, kita boleh nampak ramai pesakit yang terbaring.di atas katil semua bahagian dicucuk tiub, menjerit-jerit kerana tidak dapat menahan kesakitan, ada pula yang sedang bersusah-payah menghembuskan nafas yang terakhir.

Kesengsaraan yang di hadapi oleh mereka tidak dapat digambarkan dengan kata-kata kecuali dialami oleh diri kita sendiri. Pesakit-pesakit tersebut juga merupakan suatu beban yang amat berat untuk ahli keluarganya. Oleh itu, makanlah B'Young demi memelihara kemudaan dan kesihatan yang amat penting untuk setiap individu.


10. Saya masih muda, oleh itu saya tidak perlukan B'Young.

Seseorang itu tidak mungkin menjadi tua dalam jargkamasa sehari suntuk sahaja., tetapi ia mengambil masa yang panjang tanpa disedari. Jangan biarkan diri anda tua sebelum waktunya.
Jika anda boleh makan B'Young pada masa muda, bukan sahaja boleh mengelakkan penuaan sebelum waktunya, lebih panjang-umur, mengekalkan kemudaan, memperbaiki kesihatan anda dari
segi dalaman dan luaran.


11. Kini saya ada mengambil beberapa jenis makanan kesihatan, tidak perlukan B'Young.

B'Young mengandungi lebih 60 jenis khasiat, vitamin dan mineral yang diperlukan oleh manusia, menyelaraskan dan memulihkan organ-organ dan sistem-sistem di seluruh badan manusia, dari bahagiaan kaki hingga ke bahagian otak, dari darah hingga ke sel-sel, semua juga akan dimanfaatkan lebih-lebih lagi boleh, melambatkan proses penuaan serta melanjutkan tempoh hayat.

Produk-produk lain dalam pasaran cuma akan memperkuatkan salah satu bahagian badan, faedah yang ditawarkan adalah tidak menyeluruh. Jika anda ingin memperolehi faedah seperti B'Young, anda terpaksa membeli lebih daripada 20 jenis makanan kesihatan yang berbeza-beza atau terpaksa menelan 100 lebih biji pil yang berbeza-beza dari segi wama, jenis, bentuk dan rasa. Anda yang begitu menitikberatkan kesihatan pasti tidak mahu membazir masa dan wang, anda hanya perlu mengambil B'Young sahaja sudahpun mencukupi.


12. Adakah B'Young mempunyai kesan sampingan?

B'Young telah pun lulus segala ujian makmal dan amali, telah dibuktikan selamat dan tidak ada sebarang kesan sampingan. Cuma mungkin tempoh penyesuaian diri terhadap B'Young adalah berbeza bagi setiap individu.


13. Adakah B'Young mengandungi sebarang bahan pengawet, pewarna, perasa kimia, dadah atau pun bahan kimia dan lain-lain lagi?

B'Young dirumuskan khas daripada sayuran dan buahan semulajadi, tidak mengandungi sebarang bahan mengancam kesihatan badan serta merupakan formula yang 100% semulajadi..


14. Apakah itu jaminan produk berjumlah USDl juta yang diberi B'Young?

B'Young adalah 100% selamat, oleh itu syarikat insuran rnenjamin keselamatann penggunaan produk ini sejumlah USD1 juta, bererti produk ini tidak akan mengancam kesihatan.


15. Dari negara manakah asalnya rumusan atau formula B'Young? 

Rumusan atau formula B'Young berasal dari Amerika Syarikat, taraf teknologi serta perubatan negara kita masih tidak mampu mencipta rumusan yang begitu berkualiti dan canggih.


16. Bagaimanakah proses pembuatan produk B'Young?

Rumusan sayuran dan buahan semulajadi B'Young dicipta menerusi cara pemekatan saintifik yang amat canggih serta dilakukan di dalam keadaan yang bebas dari kuman demi memelihara kandungan zat atau khasiat yang tinggi, lalu dibungkus mengilut sukatan keperluan manusia.


17. Adakah B'Young merbahaya kepada kanak-kanak?

B'Young tidak merbahaya terhadap kanak-kanak , oleh itu di atas kotak B'Young ada tercetak tulisan "Save within reach of children”


18. Adakah B'Young sesuai dimakan oleh Vegetarian?

B'Young adalah dirumus oleh sayuran dan buah-buahan, lagipun tidak mengandungi sebarang bahan tambahan kimia, oleh itu pasti sesuai untuk dimakan oleh vegetarian.


19. Adakah kesan-kesan B'Young mempunyai bukti saintifik?


Semua kesan B'Young adalah merujuk kepada kajian-kajian para saintis dan pakar perubatan terkini. Jika perlu keterangan yang lebih lanjut, sila rujuk buku B'Young.


20. Adakah B'Young boleh menggantikan tempat-tempat ubat-ubatan?

Meskipun B'Young banyak mengandungi banyak zat-zat makanan, tetapi ia tidak boleh menggantikan tempat ubat-ubatan. Jika ada penyakit, perlulah anda meminta nasihat doktor serta makan ubat yang sewajarnya, pada masa yang sama inda boleh makan B'Young agar boleh pulih dengan lebih cepat.



10 comments:

  1. Macam mana cara nk beli zhulian be young ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waqi boleh order dengan saya..boleh hubungi saya di 019-2421121/ Whatsapp 011-37930477

      Delete
  2. Hey tony! Nama saya Julia, terima kasih atas ketenangan maklumat yang anda bagikan mengenai Dr. Iyabiye mengenai penyembuhan hepatitis, dia dalam keberkahan saya menghubungi dia dan saya sembuh selepas memohon rawatannya. Beliau menghantar saya ubat melalui khidmat kurier DHL yang mudah untuk saya dapatkan dan mengambil ubat selama 4 minggu dan saya pergi ke hospital selepas itu untuk ujian dan negatif. Saya datang ke sini untuk memberitahu anda bahawa anda betul-betul di mana-mana ubatnya, semuanya baik dengan saya sekarang. Terima kasih banyak - banyak. Hanya sekiranya ada sesiapa di luar sana yang ingin menghubunginya, di sini adalah kenalannya: iyabiyehealinghome@gmail.com Panggilan / Whatsapp: +2348072229413

    ReplyDelete
  3. pesakit cyst boleh mkn x byoung ni?

    ReplyDelete
  4. Cyst dan fibroid sesuai
    Keterangan lanjut.. Saya pengidap cyst saya mkn byoung

    ReplyDelete
  5. Juga baik untuk menyembuhkan fibroid
    0133995916 untuk share pengalaman

    ReplyDelete
  6. Bole ifa.. Nk share pengalaman saya pesakit cyst state 3

    ReplyDelete
  7. Bole contact saya 0133995916

    ReplyDelete
  8. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete